Eit bidrag til økonomisk vekst eller kritisk danning? Mål, myter, marked: kritiske perspektiv på livslang læring og høgre utdanning Tromsø, rapport nr. 1 2000: 95-108 ISBN 82-91308-21-7 |
Lærarutdanning framfor nye utfordringar. Vitskapsfilosofiske refleksjonar. Kollokvium: Artikler om utdanning Høgskolen i Hedmark, 2002: 13-24 ISBN 82-7671-234-7 |
Hendingar ved og omkring Det historisk-filosofiske fakultet ved Universitetet i Bergen på 60- og 70-talet Trykt i Humaniora i nasjonen, nasjonen i humaniora, red. Knut Andreas Bergsvik et al., Bodoni 2007: 44-55 (ISBN 978-82-7128-456-5) |
Digital diskriminering, sendt til Kunnskapsdepartementet, Kulturdepartementet og Digitaliseringsdepartementet, november 2024. |
Under kvart emne finst det artiklar som kan kopierast, med referanse til utgjevar. Artiklane kan ikkje nyttast for kommersielle formål.
The articles may be copied, but not used for commercial purposes without permission from the author.
Sist oppdatert 14. desember 2024